ولایتمداری حضرت زهرا(س) در خلقت بی نظیر است

ولایتمداری حضرت زهرا(س) در خلقت بی نظیر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع مدیران و فرماندهان این یگان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ولایتمداری حضرت زهرا(س) در خلقت بی نظیر است. لذا این سخن بیهوده نیست که بگوییم هر انسانی که ولایتمدار است اقتدا به بانوی دوعالم نموده و راه ایشان را طی می کند، بدیهی است که این ایام بهترین فرصت برای مطالعه سیره ایشان در ساده زیستی، خانواده دوستی و ولایتمداری است.

وی در ادامه با اشاره به رسیدگی به امور سربازان افزود: سربازان به فرموده مقام رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان اسلام هستند. لذا برای رسیدگی به امور این عزیزان نباید کم کاری کرد و باید تمام توان را در این خصوص به کار بست. در راستای همین مطلب معاونت های آموزش و با اجرای کلاسها و آموزش های مختلف دینی و اعتقادی و نظامی به این مهم عمل کنند.

سردار افروزی اضافه کرد: فرماندهی ناوگان در ادامه جلسه از آن کرد شناخت جزئی سربازان و حل مشکلات ایشان بر عهده مسئولین است این کار از بسیاری از مسائل و مشکلات جلوگیری می کند عزیزان سرباز از طرف خانواده پیش ما امانت هستند لذا در رسیدگی به امانت باید تمام توان را به کار برد.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید مسوولیت ها را جدی بگیریم و در اجرای این مسوولیت ها خدا را شاهد امور خود بدانیم تا مدیون خون شهدا نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید