ویژگی‌ شهدا با تولید آثار فاخر برای کودکان و نوجوانان بیان شود

ویژگی‌های شهدا در قالب تولید آثار فاخر برای کودکان و نوجوانان بیان شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار در تالار مرکزی رشت اظهار داشت: پیام ایثار، فداکاری و شهادت باید در قالب هنر معرفی شود.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ولایی و ولایتمدار این سرزمین از هیچ تلاشی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری دریغ نمی‌کنند تصریح کرد: به همین منظور دشمن همواره در تلاش برای نفوذ فرهنگی به کشور و تاثیرگذاری بر روی همین قشر است.

استاندار گیلان افزود: کودکان و نوجوانان، آینده‌سازان این کشور در حوزه‌های مختلف هستند و باید با تولید آثار و محصولات فرهنگی برجسته، ویژگی‌های شهدا و امام شهدا برای این قشر بازگو شود.

عباسی با ابراز خرسندی از استقبال خوب اهالی هنر از جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار، خاطرنشان کرد: هنرمندان، آثار بسیار خوبی را از سراسر کشور به این جشنواره ارسال کردند.

این مسئول با تاکید بر لزوم توجه آموزش و پرورش به شناسایی نوجوانان و جوانان هنرمند گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای فرهنگی مهمی است که اگر به وظیفه ذاتی خود یعنی شناسایی نوجوانان هنرمند کمک کند بسیاری از دغدغه‌های جامعه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید