پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است

پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کردستان، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا امروز به‌منظور ارزیابی آمادگی عملیاتی و دیدار با مرزبانان از یگانهای مرزی و پروژه‌های در دست اقدام حوزه هنگ این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در محل شهادت ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی شاد» و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر ضرورت ادامه راه این شهیدان اظهار داشت: ما مرزبانان تا آخرین قطره خون با هرگونه ترددات غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون‌شکنی، تهاجم فرهنگی، اقلام ضد فرهنگی و دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، خواهیم ایستاد.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است چرا که آنان با نثار خون پاک خود پایه گذار امنیت و عزت کشور بوده و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برقراری امنیت و مردم داری‌ را وظیفه ذاتی مرزبانی خواند و گفت: ما خود را خادم مردم دانسته و مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت مرزنشینان باید وظایف خود را برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی اجرا کنند.

گودرزی توسعه انضباط اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با مخلان و مفسدان نظام اقتصادی و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق را از مهمترین اولویت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا عنوان کرد و افزود: استمرار آموزش، سنگ بنای توانمندی و بهره‌وری نیروهای نظامی، بلاخص نیروهای مرزبانی است و هرچه به ارتقاء دانش جنگ‌های نوین بپردازیم موجب ارتقاء ضریب امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استواریکم «علی فاضلی‌شاد» ۲۹ تیر ماه سال‌جاری در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید