پانزدهمین یادواره ۱۱۰ شهید محله حافظ منطقه نیروگاه قم

پانزدهمین یادواره ۱۱۰ شهید محله حافظ منطقه نیروگاه قم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت سردار شهید مصطفی چمران و ۱۱۰ شهید محله حافظ و شهید گمنام بوستان حافظ منطقه نیروگاه قم و نیز مراسم چهلم شهدای خدمت، با حضور قشر‌های مختلف مردم در مسجد امام زمان (عج) خیابان شهید میرسالاری برگزار شد.

سردار «سید قاسم قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید چمران اظهار داشت: آن شهید والامقام و پرمخاطره‌ترین و سخت‌ترین سنگر‌ها و محل‌ها را برای سربازی اسلام و خدمت به دین انتخاب کرد و این خدمت را به برترین جایگاه‌ها و مقام‌ها در هر جای دنیا ترجیح داد.

وی تاکید کرد: امروز اضمحلال استکبار و پیروزی جبهه مقاومت مرهون رهنمود‌های امامین انقلاب و رشادت‌های شهیدان بزرگواری همچون شهید چمران هست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به آغاز مناظره‌های انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری بر مطالعه افکار و اندیشه‌ها و آثار علمی شهید چمران تاکید کرد و افزود: کشور ما به مدیرانی مانند شهید چمران نیازمند هست و ما به برکت وجود امثال شهید چمران‌ها که راه اسلام و قرآن و ولایت را می‌روند، همواره پیروز میدان هستیم.

سردار قریشی گفت: دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و امروز بهترین عرصه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات به عنوان تجلی مناسب‌ترین شکل دموکراسی هست.

مراسم فوق به همت پایگاه دو شهید مصطفی چمران حوزه ۱۶ امام سجاد (ع) ناحیه بسیج امام رضا (ع) ترتیب یافته بود و مهدی حیدری فرمانده ناحیه و مسئولانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم و کلانتری منطقه نیروگاه نیز در آن حضور داشتند.

در این آیین فیلمی از مجاهدت‌های سردار شهید چمران و رئیس جمهور شهید پخش شد؛ مدیحه سرایی حاج رضا ایزدی به مناسبت دهه ولایت و امامت و پاسداشت شهدا نیز از بخش دیگری از مراسم بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید