پایگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله +فیلم

پایگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله +فیلم



حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن چند پایگاه و یک شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مجاهدت از مشرق به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی پایگاه «رامیا» را با یک موشک هدایت شونده هدف قرار داده و آن را از بین برده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که مجاهدان آن پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با موشک به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر با سلاح‌های مناسب چند خانه محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «شلومی» را مورد اصابت قرار داد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی تصاویری را از وقوع آتش سوزی در شهرک شومی در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله منتشر کردند.

این رسانه‌ها همچنین از ورود یک پهپاد حزب‌الله لبنان به منطقه رود اردن در دوردست‌ترین نقطه شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها نوشتند: بین ساعت ۱۸:۱۱ تا ۱۸:۲۳، آژیرهای هشدار به دلیل نفوذ پهپاد به منطقه جادوت در جنوب دره الحوله فعال شد و یک پهپاد حزب‌الله به این منطقه نفوذ کرد از و بیش از ۱۰ دقیقه بدون رهگیری به پرواز ادامه داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین تصاویری را از لحظه پرواز پهپاد حزب‌الله در منطقه رود اردن منتشر کردند.

حزب الله در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما با یک اسکادران پهپاد مسلح به مقر گردان نیروهای لشکر جولان در پادگان «یردن» حمله کردند و محل‌هایی را که افسران و نظامیان دشمن در آن مستقر بودند، هدف قرار دادند وباعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید