پایگاه بسیج خواهران به واحد نیکوکاری تبدیل می‌شود/ ساخت مسکن برای بیماران صعب العلاج

پایگاه بسیج خواهران به واحد نیکوکاری تبدیل می‌شود/ ساخت مسکن برای بیماران صعب العلاج


«میثم معافی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به تجربه موفق این نهاد در مشارکت‌های مردمی که در شبکه‌های احسان و نیکوکاری انجام می‌شود، ساخت مسکن برای بیماران صعب العلاج و خانه دارا شدن آن‌ها را از اولویت‌ها دانست.

وی با بیان اینکه کمیته امداد محل تجمع خیرین است و تشکیل مجمع خیرین از جمله اقدامات محسوب می‌شود، افزود: در این زمینه از ظرفیت روسای بازنشسته کمیته امداد با توجه به ارتباطات خوب آن با خیرین بهره‌مند خواهیم شد.

معافی ادامه داد: همچنین در باب برقراری عدالت اجتماعی، سهم مناطق محروم از فرصت‌های اشتغال و اعتبارات را مشخص و به این مناطق اختصاص خواهیم داد.

این مسئول با اشاره به اینکه فقر ما فقر آموزش است و با توجه به هزار و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال در سالجاری اضافه کرد: اگر آموزش شکل نگیرد، مسئله اشتغال دچار مرگ مغزی خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران مهمترین مشکل در روستا‌ها را نداشتن مراکز نیکوکاری دانست و خاطرنشان کرد: شورای زکات در روستا‌ها فعال و پایگاه‌های بسیج خواهران در روستا‌ها تبدیل به یک واحد نیکوکاری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید