پدافند هوایی بخش مهم پازل اقتدار نیرو‌های مسلح است

پدافند هوایی بخش مهم پازل اقتدار نیرو‌های مسلح هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم دردیدار با سرهنگ ستاد «جعفر کریمی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دهم شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی، از روز‌های پرافتخار در تقویم ارتش و سایر نیرو‌های مسلح هست.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی به عنوان یکی از چهار نیروی زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره هوشیاری و عمل بهنگام خود را در دفاع از حریم آسمان ولایت به اثبات رسانده و بخش مهمی از پازل اقتدار و صلابت ارتش و سایر نیروهای مسلح محسوب می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: مروری بر کارنامه پدافند هوایی غرب کشور، انهدام ۷۰ هواپیمای دشمن در عملیات والفجر هشت، پوشش هوایی ۱۹ عملیات مهم و تقدیم ۶۴ شهید را نشان می‌دهد و اینها، تنها گوشه‌ای از حماسه آفرینی‌های این نیرو در دوران حماسه و ایثار هست.

حجت الاسلام لقمانپور در این دیدار، با تبریک انتصاب سرهنگ کریمی به سمت مسئولیت فرماندهی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم، لوح تقدیر و هدایایی را به نامبرده تقدیم و برای مجموعه پدافند در انجام ماموریت حساس و خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید