پدر و همسر سه شهید اندیمشکی، به خانواده بهشتی اش پیوست

پدر و همسر سه شهید اندیمشکی، به خانواده بهشتی اش پیوست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «کاظم خلیلی»، همسر شهید «فاطمه عیدی گماری» و پدر شهیدان «معصومه و مجتبی خلیلی» شامگاه دیروز (دوشنبه) در سن ۸۲ سالگی آسمانی شد و به خانواده شهیدش پیوست.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد و درگذشت این پدر صبور و همسر فداکار و قهرمان پرور را به مردم شهیدپرور شهر یک هزار شهید اندیمشک تسلیت گفت.

شهید «فاطمه عیدی گماری»، همسر مرحوم خلیلی یکی از بانوانی بود که پس از بمباران اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 و در منطقه منازل راه‌آهن این شهرستان و بعد از حمله وحشیانه هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق و در منزل خود به مقام پر افتخار شهادت نائل آمد.

شهید «معصومه خلیلی» که در بیستمین روز از تیر ماه 1358 دیده به جهان گشوده بود در بمبارن تلخ اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 و در حالی که تنها هفت بهار از زندگی کوتاه خود را گذر کرده بود آسمانی شد و هم سفر فرشته‌های آسمان هم چون رخشی در تاریخ پا گرفت و جاودانه شد.

شهید «مجتبی خلیلی» نیز به عنوان یکی از خرد سال‌ترین شهدای حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 نام خود را در تقویم و تاریخ دفاع مقدس و سرزمین یک هزار شهید جاودان ساخته است در حالی که 9 تیرماه 1365 جشن یک سالگی خود را جشن گرفت همراه با مادر و خواهر خود به کاروان عاشورا پیوست و در مسیر علی اصغر (ع) دشت کربلا جاودانه شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید