پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس باعث تقویت هویت ملی می‌شود


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان تهران , جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ظهر امروز (سه‌شنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت اسلامی دامنه دفاع مقدس هست چراکه شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه هست و لذا باید در تبیین مفاهیم دفاع مقدس به موضوعات مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیز توجه داشته باشیم. 

دفاع مقدس باعث تقویت هویت ملی می‌شود” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/20/2598125_311.jpg” alt=”پرداختن به فرهنگ دفاع مقدس باعث تقویت هویت ملی می‌شود” width=”600″ height=”400″>

سردار شیخی با تاکید بر اینکه مسئولین بلند مرتبه آمریکایی بارها از هزینه‌های گزاف برای تشکیل داعش اشاره داشتند، گفت: رزمندگان جبهه‌ مقاومت با هدایت سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی توطئه آن‌ها را خنثی و داعش را شکست دادند. 

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه امروز روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان هست، افزود: دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده هست و اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد هستیم.

وی‌ با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت امروز کشورمان‌ را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده‌ایم.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود افزود: دفاع مقدس نیاز به بزرگ نمایی ندارد و باید دفاع مقدس و عملیات‌های آن را همانگونه که بوده برای جوانان و نوجوانان بیان شود. 

سردار شیخی با اشاره به برگزاری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امسال نیز همزمان با سراسر کشور در تهران از بانوان و آقایان تجلیل خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید