پرچم سبز رضوی، حال و هوای بیمارستان خلیج فارس بندرعباس را عطرآگین کرد

پرچم سبز رضوی، حال و هوای بیمارستان خلیج فارس بندرعباس را عطرآگین کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«حبیب بهادری» مدیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان در این باره، اظهار داشت: کاروان خدام به همراه پرچم رضوی، در راستای برنامه‌های چهل گانه کانون‌های خدمت رضوی و هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید به بیمارستان خلیج فارس شهر بندرعباس رفته و در ۵ بخش شامل بخش‌های عمومی و تخصصی که امکان حضور خادمین در آنها وجود داشت، حاضر شدند و از بیماران عیادت کردند.

بهادری افزود: در این عیادت که به مدت دو ساعت به طول انجامید، خادمین امام رضا علیه السلام در گوش ۸ بچه به نیت امام هشتم اذان گفتند. 

وی بیان کرد: همچنین در این عیادت، از مادر و کودکی که هم نام حضرت فاطمه سلام الله بود به خاطر انتخاب نام زیبایش، تقدیر به عمل آمد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که دو تن از بیماران بستری شده در بیمارستان خلیج فارس، از خادمین اهل بیت علیهم السلام بودند که در حسینیه و مساجد محلات خود مشغول به خدمت هستند.

حضور کاروان خدام‌ و پرچم سبز رضوی در بیمارستان خلیج فارس حال و هوای بیمارستان را معنویت خاصی بخشیده بود و پرستارانش را به فیض زیارت رساندند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید