پزشکیان: هفته آینده نشست خبری خواهیم داشت

پزشکیان: هفته آینده نشست خبری خواهیم داشت


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، اولین گفت‌وگوی تلویزیونی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران با مردم دقایقی قبل آغاز شد.

وی با بیان اینکه می‌توانم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم ومشکلی ندارم، گفت: آمادگی داریم که حرف مردم را بگوییم و حرف آنها را بشنویم.

رئیس جمهور افزود: به حرف‌هایی که زدیم پایبندیم و سعی می‌کنیم با مردم صادق باشیم و هر چه از دستمان برمی آید، برای مردم انجام دهیم.

پزشکیان با اعلام اینکه هفته آینده نشست خبری با حضور خبرنگاران برگزار می‌کنیم، گفت: تا حالا مشکل این بود که باید اعضای دولت را تعیین می‌کردیم، وضعیت شرایطی که در آن بودیم را باید متوجه می‌شدیم و بررسی می‌کردیم که باید چه کنیم؛ با چه کسانی باید کار کنیم؛ درنتیجه گفتگو‌های زیادی برای انتخاب وزرا داشتیم.

وی اظهار کرد: بر مبنای وفاق ملی به پیش رفتیم. باید از ریاست و نمایندگان مجلس قدردانی کنیم؛ رأی بسیار جالب و بالایی به وزار داده شد و تا کنون در کشور میانگین رأی در هیچ دولتی به این میزان نبوده هست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعضای کابینه را بر اساس وفاق ملی تعیین کردیم، افزود: از اعضای کابینه از دولت شهید رئیسی، آقای روحانی و اصلاح‌طلبان هستند. بیش از ده هزار ساعت با اعضای پیشنهادی مصاحبه شد، تا اینجا سعی کردیم در حد وسع خود دولت وفاق ملی را تشکیل دهیم.

تکمیل می‌شود…

انتهای پیام/۹۵۵

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید