پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت باشید

پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت باشید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمد سهرابی رنانی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که در بیست و هشتم خرداد ۱۳۴۴ در شهر رهنان از توابع اصفهان به دنیا آمد و در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه عین‌خوش دهلران بر اثر اصابت گلوله دشمن به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

از امت شهیدپرور می‌خواهم که امام امت را تنها نگذارند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت باشید. با منافقان کوردل سخت در ستیز باشید تا نتوانند به این انقلاب ضربه‌ای وارد کنند. همان طوری که می‌دانید این انقلاب از خون هزاران شهید به دست آمده و باید از آن خوب محافظت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید