پهپاد یمنی"یافا" صهیونیستها را به هم ریخت/ عضو انصارالله: تازه اولش است+ عکس و فیلم

پهپاد یمنی"یافا" صهیونیستها را به هم ریخت/ عضو انصارالله: تازه اولش است+ عکس و فیلم



سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات ظفرمندانه در عمق اراضی اشغالی خبر داد که طی آن تل آویو در هم کوبیده شده است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای از حمله پهپادی به تل آویو خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به یاری خداوند عملیات نظامی منحصر به فردی اجرا شد که طی آن یکی از اهداف مهم در منطقه یافا اشغالی (آنچه در اسرائیل تل آویو نامیده می شود) هدف قرار گرفت.

وی افزود: عملیات با پهپاد جدیدی به نام یافا انجام شد که توان عبور از سامانه های رهگیری دشمن را دارد و توانست با موفقیت به هدفش اصابت کند. ما اعلام می کنیم که منطقه یافا اشغالی منطقه غیرامن است و هدف اساسی خواهد بود که در تیررس سلاح ما است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما روی جبهه داخلی دشمن صهیونیست تمرکز خواهیم کرد و عمق این رژیم را هدف قرار خواهیم داد. ما بانک اهدافی در فلسطین اشغالی داریم که از جمله آنها اهداف نظامی و امنیتی حساس هستند.

وی افزود: به یاری خداوند اهداف نظامی و امنیتی حساس در واکنش به کشتار دشمن صهیونیست و جنایات روزانه آن هدف قرار خواهد گرفت. ما به پشتیبانی از مبارزان در غزه و مدافعان امت اسلامی و عربی ادامه خواهیم داد. عملیات ما تا توقف جنگ و محاصره ملت فلسطین در غزه ادامه خواهد داشت.

حمله یمن به تل‌آویو مرگبار شد؛ تلاش اسرائیل برای توجیه ناکامی

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به این حمله ضمن اذعان به شکست خود ادعا کرد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که ناکامی رهگیری این پهپاد، به دلیل «خطای انسانی» بود.

منابع خبری ابتدا از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل‌آویو خبر داده بودند. محل وقوع این انفجار خیابان «بن‌یهودا» اعلام شد که اماکن دیپلماتیک شامل دفتر سفارت آمریکا در نزدیکی آن مستقر هستند.

برخورد یک پهپاد به ساختمان عامل انفجار بود. رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند هنوز مشخص نیست این پهپاد چگونه موفق به نفوذ شده است.

حمله پهپادی به تل‌آویو اسرائیل یک کشته و دست کم ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

بن گویر بعد از عملیات یمن: خط قرمز ما نقض شده است

بن گویر بعد از این عملیات نوشت: «خط قرمز اسرائیل نقض شده است و کسانی که تلاش می‌کنند حملات در کریات شمونه (شهرکی در شمال فلسطین اشغالی) و سدیروت (شمال نوار غزه) را مهار کنند، در تل‌آویو هدف قرار می‌گیرند.»

او در ادامه این پیام همچنین خواستار پیوستن به شورای جنگ رژیم صهیونیستی برای تعیین سیاست‌های جدید شد.

عضو انصارالله بعد از عملیات در تل‌آویو: تازه اولش است
«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، صبح امروز (جمعه)، در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» در این باره گفت شهرک‌نشینان با هر نوع گرایشی دارند، باید بار و بندیل خود را جمع کنند و به سرزمین اصلی‌شان بازگردند.

این عضو انصارالله این اظهارات را بعد از عملیات بامدادی نیروهای مسلح یمن بیان کرده است؛ عملیاتی‌ که طی آن، ساختمانی در قلب تل‌آویو با یک پهپاد یمنی هدف قرار گرفت.

به دنبال این عملیات، یک صهیونیست کشته و دست‌کم ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

حزام الاسد در این باره گفت: «این عملیات سرآغاز عملیات‌های شدید آتی است.»

او اضافه کرد: «مادامی که به غزه تجاوز شود، غافلگیری‌های بزرگتری در انتظار دشمن است.»

این عضو انصارالله اعلام کرد یمن وارد «مرحله‌ای راهبردی» در عملیات‌های خود علیه اسرائیل شده است.

او در پایان همچنین اشاره کرد جبهه‌های محور مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین اشغالی بایکدیگر متحد هستند و یکپارچه عمل می‌کنند.

پهپاد یافا اردوی صهیونیستها را به هم ریخت/ واکنش ها به حمله به قلب تل آویو/ عضو انصارالله : تازه اولش است+ عکس و فیلم

بقایای پهپادی که مرکز تل‌آویو را هدف قرار داد

لاپید: حمله به تل‌آویو یعنی شکست در همه جبهه‌ها

رسانه های رژیم صهیونیستی به حمله پهپادی به تل آویو و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن هشت نفر دیگر واکنش نشان دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: سیستم های رصد زمینی، دریایی و هوایی از رصد پهپاد از لحظه ورود به حریم هوایی تا رسیدن به تل آویو آنرا رصد نکردند و این اشتباه عملیاتی بزرگی است.

یدیعوت آحارونوت به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد: تو در تل آویو هستی و فکر می کنی که همه چیز رو به راه است اما به یکباره یک شیء را مشاهده می کنی به سرعت به سمت تو می آید و منفجر می شود.

این شاهد عینی گفت: این موضوع ترسناکی است و عادی نیست. تو باید با اوضاع کنار بیایی. علت شنیده نشدن صدای آژیر را نمی فهمم.

این درحالی است که منابع رسانه ای از آسیب دیدن دفاتر وابسته به کنسولگری آمریکا بر اثر انفجار پهپاد در خیابان بن یهودا در تل آویو خبر دادند.

نیویورک تایمز به نقل از شاهدان عینی نوشت که انفجار به اندازه ای قوی بود که از مسافت چند مایلی قابل شنیدن بود.

آکسیوس آمریکا گزارش داد: حمله به تل آویو در بامداد امروز یکی از خطرناکترین حملات از هفتم اکتبر محسوب می شود.

مجله نیوزویک نیز حمله از یمن به تل آویو را یکی از خطرناکترین حملات تخریبی علیه رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر دانست.

یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کابینه نتانیاهو توان تامین امنیت اسرائیلی ها را در هیچ نقطه ای ندارد.

وی افزود: انفجار پهپاد گواهی دیگر بر این است که کابینه توان حمایت از اسرائیلی ها را ندارد. بازدارندگی هم در تل آویو و هم در شمال از بین رفته است.

این درحالی است که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از تصویربرداری از محل انفجار پهپاد در تل آویو شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش گشتی های هوایی برای تقویت حمایت این رژیم خبر داد.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هر ۱۵ دقیقه ۶ جنگنده در برابر حملات پهپادی بر آسمان اراضی اشغالی به پرواز در می آیند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: طبق تحقیقات اولیه به عمل آمده، پهپاد رصد شده اما سرنگون نشده یا به عنوان تهدید تلقی نشده است و این به سبب اشتباه انسانی رخ داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: این پهپاد به ساختمانی اصابت کرد و در هوا منفجر نشده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: آنچه رخ داد شکستی برای ارتش و سامانه های دفاع هوایی و نیروی هوایی و جبهه داخلی است و سئوالاتی مشابه هفتم اکتبر وجود دارد که اینها کجا بودند؟

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید