پیام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت سالگرد آیت‌الله احسانبخش

پیام اداره کل حفظ آثار  دفاع مقدس گیلان به مناسبت سالگرد ایت الله احسانبخش


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت بیست ویکمین سالگرد آیت الله «صادق احسانبخش» نماینده، ولی فقیه درگیلان و امام جمعه اسبق رشت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

آن عالم ربانی که از سوی امام خمینی (ره) به عنوان نماینده، ولی فقیه در گیلان منصوب گردید، سالیان متمادی در این استان ولایتمدار منشأ آثار و برکات فراوان بود و با زهد و تقوا پناهگاه مردم و با خطابه و روشنگری در ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام در جهت حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) وبه ویژه حل مشکلات و کاستی‌های مردم، تلاش و کوشش وافری نمود.

بدون تردید نقش و زحمات مخلصانه این روحانی مجاهد در ذهن و خاطر مردم قدرشناس استان به ویژه کمک و پشتیبانی ۱۵۱۳ کامیونی به جبهه‌های حق علیه باطل برای همیشه باقی و در نزد خدای متعال ماجور است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، درگذشت این عالم زاهد و عارف را به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید