پیام تبریک در پی انتصاب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴

پیام تبریک در پی انتصاب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد پی انتصاب «غلامرضا تاجگردون» را به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح هست: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارزشمند، جناب آقای دکتر «غلامرضا تاجگردون» 
سلام علیکم
با صلوات بر محمّد و آل محمّد (ص) و اهداء تحیّات الهی
آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پُر ستاره بوده و فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده هست، جوهر این فرهنگ، ایمان هست و جان مایه‌ی آن عشق، و این هست راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمّدی (ص).
 
بدین وسیله با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، شایسته هست، انتخاب افتخار آفرین جنابعالی به عنوان «رئیس کمسیون تلفیق» که نشان از دانش، لیاقت، تعهد، اخلاص و توانمندی شما برادر عزیز دارد، صمیمانه تبریک عرض نمایم.
 
این انتخاب، حاصل سال‌ها تجربه، با ره توشه‌ای از خدمت صادقانه، مردم داری و ولایتمداری در مسیر دفاع از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، جای بسی افتخار و مباهات هست.
 
این افتخارات ارزشمند فرزند کهگیلویه وبویراحمد و ایران عزیز را به خانواده‌ی بزرگ وایثارگر تاجگردون، مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان، بویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران وپیشکسوتان گرانقدر دفاع مقدس و مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
سلامتی و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم.
 
 راه امام خمبنی (ره) و سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام باد. 
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید