پیام تبریک سردار کارگر به وزیر امور خارجه

پیام تبریک سردار کارگر به وزیر امور خارجه


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی، انتصاب «عباس عراقچی» را به‌عنوان وزیر امور خارجه تبریک گفت.

متن پیام سردار کارگر به شرح ذیل هست:

«خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان هست.»
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عباس عراقچی
وزیر امورخارجه و عضو هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛ 

با احترام در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت امور خارجه در دولت چهاردهم را به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

بی‌تردید واگذاری این مسئولیت حساس به جنابعالی، فرصتی مغتنم برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تغییر توازن در هندسه قدرت منطقه‌ای و جهانی به نفع جمهوری اسلامی ایران در شرایط حاضر هست که ان‌شاالله پیام آور صلح، دوستی و عزت برای کشور و مایه امید و تعالی جبهه مقاومت، آزادی خواهان و استکبار ستیزان در سراسر جهان و یاس و ناامیدی جبهه شیطانی غربی، عبری و عربی خواهد بود.

سلامتی و توفیق روزافزون آن برادر ولایی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی(ره) را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید