پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی


دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/13/2636247_675.jpg” alt=”پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت، اقتدار و آرامشی که تداوم آن مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروی نظامی و انتظامی هست و در این میان نقش برادران جان بر کف فراجا در تامین و حراست از نظم و امنیت داخلی، درخشان و غیر قابل انکار هست.

بی‌شک، پیشرفت تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن و سالم را می‌طلبد تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فراجا هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت، فرماندهی انتظامی استان لرستان و نیرو‌های خدوم آن فرماندهی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید