پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی(ره)

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی(ره)

به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به مناسبت ارتحال آیت الله محفوظی بدین شرح هست:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثُلٌمَ فی الاسلام ثُلمةً لا یسٌدها شیء

«ارتحال عالم فرزانه، حضرت آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی «رضوان الله تعالی علیه»، موجب تأثر و تألم گردید.

آن فقیه وارسته و استاد بزرگ حوزه، عمری را در راه تبلیغ دین، نشر معارف اسلامی و تألیف و تربیت شاگردانی متعهد و مکتبی سپری کرد و در این عرصه، منشاء آثار و برکات ارزشمند و جاودانه‌ای شد.

اینجانب فقدان غمبار این عالم بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا له الفداء)، رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های معزز علمیه، شاگردان و دوستداران و بیت شریف آن بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای روح پرفتوح آن فقید سعید، علو درجات و غفران واسعه و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر جمیل توأم با سعادت و سلامتی خواستارم.» 

فقیه پارسا و مبارز خستگی ناپذیر، آیت الله عباس محفوظی مدافع و یار امین امامین انقلاب، پس از ۸۵ سال عمر بابرکت، شب گذشته به لقاء الله پیوست.

این عالم ربانی و بصیر که از شاگردان مبرز آیات عظام بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی و از استوانه‌های علمی و عملی حوزه علمیه قم بود.

در دوران انقلاب، یار امین و مورد اعتماد حضرت امام‌خمینی (ره) به‌شمار می‌رفت و پس از آن هم همواره حامی ولایت فقیه، انقلاب، کشور و شخص مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید