پیام تسلیت تشکل‌های دانشجویی در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری

پیام تسلیت تشکل‌های دانشجویی در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ – ۲۱:۵۹ پیام تسلیت تشکل‌های دانشجویی در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری

در پی سقوط سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان و دانشجویان ایرانی در این حادثه‌ تعدادی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران پیامها و اطلاعیه‌های تسلیتی به صورت جداگانه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ در پی سقوط سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان و دانشجویان ایرانی در این حادثه‌ تعدادی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران پیامها و اطلاعیه‌های تسلیتی به صورت جداگانه صادر کردند.

* بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه ای تاکید کرد: در پی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی صباشهر استان تهران، تعدادی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های آمریکا و کانادا که در این پرواز حضور داشتند، جان خود را از دست دادند که در کمال تاسف شش نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به نام‎‌های خانم «نسیم رحمانی فر» و آقای «امیرحسین سعیدی نیا»، از دانش‌آموختگان دانشکده مهندسی پزشکی و همچنین آقای «فراز فلسفی» و خانم «الما اولادی» دانش‌آموختگان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و خانوم «شادی جمشیدی» دانش‌آموخته دانشکده مهندسی پلیمر و خانم «پریناز قادر پناه» از دانشکده مهندسی نساجی نیز در بین آن‌ها بوده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر این حادثه دردناک را به خانواده این عزیزان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌نماید.

* بسیج دانشجویی دانشگاه شریف

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف هم در پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و همچنین ازدحام جمعیت در شهر کرمان را تسلیت گفت.

* بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت هم در پیامی ضایعه درگذشت دو نفر از دانشجویان این دانشگاه در سانحه امروز را به خانواده‌ آنها و جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

* پیام مسجد دانشگاه تهران

مسجد دانشگاه تهران هم در پیامی تاکید کرد: ضایعه سقوط هواپیمای اوکراینی و درگذشت ۱۷۹ مسافر و خدمه آن، خصوصا شماری از هموطنانمان را به وابستگان درگذشتگان و همچنین ملت عزیز ایران تسلیت عرض می نماییم.

* اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا هم در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از دانشجویان و مردم کشورمان تاکید کرد: خبر ناگوار درگذشت دکتر امیر اشرفی و همسر گرامیشان در اثر سانحه سقوط هواپیما در شب گذشته چون آواری بر سرمان فرو ریخت. قلم‌ها در بیان اندوه ما ناتوانند. این مصیبت را به خانواده عزیز ایشان و دوستان انجمن اسلامی دانشجویان در شهر زوریخ تسلیت عرض می کنیم و از خداوند برای ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
روحشان شاد…

انتهای پیام/

اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید