پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی


پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانیبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روز دوازدهم تیر سالروز حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال۱۳۶۷ است.

به همین مناسبت سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیامی صادر کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

«حادثه تلخ و ناگوار حمله غیر انسانی ناو آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ که منجر به شهادت انسان‌های مظلوم و بی‌گناه این سرزمین شد، هیچ‌گاه از ذهن ملت غیور و سرافراز ایران پاک نخواهد شد. حادثه‌ای که نهایت پلیدی و رذالت دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار را به جهانیان نشان داد. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «حادثه‌ دیگری که اوج رذالت و دنائت دشمن را نشان داد، سرنگون شدن هواپیمای ایرانی به وسیله‌ مزدوران آمریکایی بود. با آنکه آمریکایی‌ها می‌دانستند هواپیمای ما مسافربری، بی‌دفاع و غیرنظامی است.»

این جنایات نابخشودنی و همه توطئه‌های ضدحقوق بشری سیاستمداران آمریکایی و قدرت‌های وابسته به آنچه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن و چه در دوران کنونی در موضوع تحریم‌ها و ترور‌ها با ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران و وجود فرهنگ والای ایثار و شهادت به نقطه قوت ملت ایران منجر شد و یاس و ناامیدی و شکست و روسیاهی این قدرت استکباری و حامیان آن را به دنبال داشت.

بی‌تردید اقتدار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره خشم این جنایتکاران تاریخ را به دنبال داشته و در هر دوره‌ای با اقدامات سخیف و افکار پوشالی خود سعی در ضربه زدن به نظام و ملت ایران را داشته‌اند که به لطف پروردگار، تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی و وجود فرهنگ والای ایثار و شهادت همواره ما از این حوادث تلخ و ناگوار سربلند بیرون آمدیم.

به روح شهدای این حادثه دردناک درود می‌فرستم و برای خانواده‌های معظم آنان سلامتی و سربلندی مسألت می‌نمایم.

سعید اوحدی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید