پیام روابط عمومی ارتش بمناسبت روز خبرنگار


پیام روابط عمومی ارتش بمناسبت روز خبرنگاربه گزارش مجاهدت از گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، روابط ارتش حمهوری اسلامی ایران، بمناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی، این روز را به آحاد خبرنگاران رسانه‌های جمعی تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‎‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این

کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت نشده است.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

همراهی صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز با حافظان استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس اسلامی در انتشار اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف شایسته قدردانی و تشکر است.

بی‌تردید انعکاس توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور با قلم، بیان و در قاب تصویر هنرمندانه خبرنگاران عزیز موجب شده تا بار‌ها یأس و ناامیدی بر پیشانی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس نقش بندد و موجی از اقتدار و آرامش برای مردم شریف ایران سربلند اسلامی رقم بخورد.

تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران صبور و متعهدمان در مصاف با جنگ نرم دشمنان، یادآور مقاومت و دلاورمردی‌های سربازان جبهه جنگ‌های نابرابر و سخت است.

امید است خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه همواره تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نگاه بلند و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) در سنگر تعهد، دلسوزی و مسئولیت خطیر خبرنگاری گام‌های موثرتری برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، ملت عزیز ایران و پرچم پر افتخار کشورمان بردارند.

انتهای پیام/ 161

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید