پیام صلح و دوستی رزمایش ذوالفقار ارتش برای کشورهای دوست و همسایه/ ارتش مکتبی ایران جان فدای ملت است

ارتش مکتبی ایران جان فدای ملت است/ رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ پیام اقتدار به رژیم صهیونیستی داشت


«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مکتبی، انقلابی و بر خلاف همه ارتش‌های کشور‌های دیگر فدای ملت است.

حسن‌پور بیگلری تصریح کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا ارتش‌ها معمولاً با شأنی خاص و موضع طلبکاری نسبت به مردمشان رفتار می‌کنند، اما این عرف برای ارتش مکتبی ما صدق نمی‌کند، دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار همواره خواهان صلح و آرامش بوده‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در منطقه خاورمیانه ارتش جمهوری اسلامی ایران حرف اول را می‌زند، بیان داشت: مجاهدان ارتشی چه در زمان جنگ و چه بعد از جنگ تحمیلی تحت امر، ولی امر مسلیمن بهترین عملکرد را در تولید قدرت و ایجاد امنیت داشته است.

وی افزود: بسیاری از جوانان ما وقتی خدمت سربازی خود را در ارتش به پایان می‌رسانند از توانمندی بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف زندگی اجتماعی برخوردار می‌شوند، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی سربازان را فرزندان خود می‌دانند و جهت تعلیم و تربیت آنان پدرانه زحمت می‌کشند.

حسن‌پور بیگلری تاکید داشت: رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه و پیام اقتدار به به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داشت تا بدانند اگر دست از پا خطا کنند غده سرطانی اسرائیل برای همیشه از کره زمین محو می‌شود.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید