پیام فرمانده سپاه خراسان جنوبی در پی شهادت جانباز «علی یاری»

پیام فرمانده سپاه خراسان جنوبی در پی شهادت جانباز «علی یاری»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار  «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پیامی عروج ملکوتی جانباز سلحشور «علی یاری» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سلام و تحیات حضرت حق بر جانباز شهید والامقام «یاری» که با ردای سرخ شهادت، قامت سبز جان خویش را بیاراست تا جمال زیبای یار را در رفیق اعلی به نظاره بنشیند.

بی‌شک آن پاسدار رشید اسلام که عمرش را به پارسایی، عشق به خاندان اهل بیت (ع)، رزم و جهاد در هنگامه نیاز و خدمت صادقانه و خالصانه در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن سپری نمود، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، عاقبت عشق دیدار رب، طاقتش را بربود و به دیار باقی شتافت و به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به خانواده معزز آن شهید عرش‌نشین، دوستان و همرزمانش و مردم شهیدپرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید