پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

۱۴ خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق رهبری فرزانه و حکیم و شخصیتی بی‌نظیر است که کاخ حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد، فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود و احیاگر اسلام ناب محمدی شد.

انقلاب اسلامی، میراث ارزشمند این رهبر فرزانه و شهدای گرانقدری است که در تمام سال‌های حماسه  و قیام ۱۵ خرداد در راه اعتقاد خود گام نهاده و شجاعانه در جبهه حق علیه باطق ایستادند.

امسال در حالی در سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و ندای حق‌طلبی از اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد و ان‌شاءالله این فریاد‌های عدالت‌خواهی، زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید