پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز خبرنگار


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«ن و القلم و مایسطرون»

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش؛ حضرت زینب کبری (س) پیام عاشورا را در حالی به گوش جهانیان رساند که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی‌های مختلف علیه امام حسین (ع) وارد عمل شده بود و به این وسیله زمینه‌ی رسوایی فضاحت بار یزید و یزیدیان را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

درود به همه خبرنگارانی که عزم خود را برای تداوم مسیرآرمان‌های انقلاب اسلامی و این راه نورانی جزم کرده‌اند و امروز که دشمنان با غول‌های رسانه‌ای و امپراتوری‌های خبری و با سلاح جعل و تزویر، به جنگ بشریت آمده‌اند، با وجود همه کمبود‌ها و مشکلات، شجاعانه در مقابل همه این قوای جهل قد برافراشته‌اند. غیورمردان وزنانی که پیشرو برای تحقق آرمان‌های بلند اسلامی از همه چیز گذشته‌اید و تمامی ظرفیت خود را به مصداق واقعی «جهادتبیین» در عرصه جنگ نابرابر در مقابله با توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و جنگ ترکیبی و عملیات روانی و تبیین خط نورانی ولایت به پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز وآرمان‌های والای انقلاب اسلامی درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب و امیدآفرینی مردم به کار گرفته‌اید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات آزاد را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید