پیام نماینده مردم مشهد در فضای مجازی به دنبال شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان

پیام نماینده مردم مشهد در فضای مجازی به دنبال شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی‌اصغر نخعی‌راد» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در پیام‌رسان «ویراستی»؛ شهادت «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان را در پی حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت تسلیت گفت.

نخعی‌راد نوشت: «الا ان حزب الله هم الغالبون‌

شهادت سیدصفی الدین، هم خللی به عزم فولادین تربیت یافتگان مکتب نصرالله وارد نکرده و این حزب الله هست که اکنون نتانیاهو دیوصفت را از محل سکونت خود فراری داده و فلسطین را برای او ناامن کرده هست. شهادت سید صفی الدین را به محور مقاومت، ملت لبنان و ایران تسلیت عرض می‌کنم».

شهید سیدهاشم صفی‌الدین در سال ۱۹۶۴ میلادی در یکی از روستاهای جنوب لبنان و در خانواده‌ای پرنفوذ و مشهور به دنیا آمد.

صفی‌الدین از زمان تأسیس حزب‌الله لبنان در سال ۱۹۸۲ میلادی عضو این حزب بوده و از سال ۱۹۹۴ میلادی ریاست شورای اجرایی حزب‌الله را بر عهده داشت که از سال ۲۰۱۷ میلادی در فهرست تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار گرفته بود.

وی از نزدیکان شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، و فردی بانفوذ در ساختار رهبری این گروه به شمار می‌رفت به طوری که برخی از او به‌عنوان یکی از جانشینان احتمالی نصرالله یاد می‌کردند.

شیخ صفی‌الدین پدر شوهر «زینب سلیمانی»، فرزند شهید‌ سلیمانی هست و برادر کوچکش «عبدالله صفی‌الدین» مسئول دفتر رسمی حزب‌الله در ایران هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید