پیروزی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ناشی از روحیه جهادی بود

پیروزی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ناشی از روحیه جهادی بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی معتمدی‌پور» سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی، اظهار داشت: این تدبیر در راستای توجه به تولید در حوزه غذا و کشاورزی بود و سبب کمک به امنیت غذایی شد.

وی افزود: امروز چالش‌های سیاسی و اجتماعی امنیت غذایی را به خطر انداخته است که عبور از این تهدیدات با روحیه انقلابی دنبال می‌شود و توجه به تولید و همچنین حمایت از کشاورزان مورد توجه قرار می‌گیرد تا در بحران‌ها دچار مشکل نشویم.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم جراحی اقتصادی به منظور اجرای سیاست اقتصادی و همچنین اتخاذ برنامه‌هایی برای مواجه شدن با شرایط فعلی دنیا با وجود همه تهدیدات انجام شد که این موضوع در حوزه امنیت غذایی دنبال می‌شود. 
 
معتمدی‌پور بیان کرد: وحدت و اتحاد، لازمه روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری، وحدت و همچنین توجه به منابع و زیرساخت‌ها لازمه رشد و توسعه است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس روحیه جهادی سبب ساخت موشک، ساخت پل بر روی هور العظیم و دستاوردهای مختلف شد و پیروزی‌های رزمندگان ما در این دوران، ناشی از این روحیه بود.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت‌پذیری و شجاعت را از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت دانست و ابراز کرد: در این راستا حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار با روحیه جهادی سبب کمک به این مناطق شده است.

معتمدی‌پور ولایت‌مداری و پیاده‌سازی فرامین ولایت را سبب حل مشکلات دانست و اضافه کرد: در دولت سیزدهم اجرای سیاست‌های اقتصادی با محوریت جهاد کشاورزی دنبال شد و از طرفی از ۶ ماه قبل قانون انتزاع پیش‌بینی شد تا این سیاست‌ها به خوبی اجرا و دنبال شود.

وی متذکر شد: در زمان اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی، عده‌ای دلسوزانه اجرای آن را دور از دسترس می‌دانستند اما به دلیل اهمیت امنیت غذایی و با همراهی مردم، این طرح پیاده‌سازی شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید