پیروزی اسلام با دعاها و عزاداری‌ها تثبیت می‌شود

پیروزی اسلام با دعاها و عزاداری‌ها تثبیت می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «رسول ارمغانی شیروانده» مبارزی دیگر از خیل دلاورمردان آذربایجانی است که با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) راهی جبهه‌های نور شد و جان شریف خود را در راه میهن اسلامی فدا کرد.

وی که ۱۵ دی سال ۱۳۴۰ در تبریز دیده به جهان گشود، با وقوع جنگ تحمیلی در کسوت بسیجی در جبهه جنوب حضور یافت و ۲۰ دی سال ۱۳۶۵ در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر او پس از تشییع، در «وادی رحمت» تبریز به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود که به تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۶۵ نگاشته شده، چنین آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ»
همانا خداوند کسانی را که در راه خدا و در صف جهاد با کافران، مانند سد آهنین پایدارند دوست دارد.

سپاس خداوندی را که به ما رهبری همچون امام امت عنایت فرمود و توانستیم با رهبری و رهنمود‌های علی‌گونه‌اش، گامی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداشته و در این راه سرخ حسینی، با اهدای چند قطره از خون خود، خدمتی به اسلام عزیز کرده باشیم. باشد که خداوند متعال ما را نیز در صف سایر شهیدان قرار دهد.

پدر و مادر عزیزم! از رفتن من به هیچ وجه ناراحت نباشید و هر گاه به یاد من افتادید، بر حسین (ع) گریه کنید و بدانید که نزد خداوند اجر زیادی دارید. مادر عزیزم! با صبر و استقامتی که می‌دانم با عنایت خداوند متعال در وجود تو نهاده شده و خواهد شد، پوزه‌ دشمنان اسلام را به خاک مالیده و از نبودن من ذره‌ای ناراحتی به خود راه ندهید. من این راه مقدس را با آگاهی کامل انتخاب کرده و رفته‌ام، پس افتخار کنید که فرزندی در دامن پاک‌تان پرورش دادید که قربانی دین اسلام و قرآن شد. پدر عزیز و گرامی‌ام! […] امام و رزمندگان را دعا کنید.

برادران گرامی و فداکارم! سنگر مرا، چه در جبهه و چه در پشت جبهه، خالی نگذارید؛ هیچ‌گاه فرامین امام امت را فراموش نکنید و سخنان گوهربار او را آویزه‌ گوشتان سازید و کاری نکنید که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شاد شوند. برادران عزیزم! در نماز‌های جمعه و جماعت و مراسم عزاداری و دعا‌های کمیل و توسل شرکت کنید که پیروزی اسلام با دعا‌ها و عزاداری‌ها تثبیت می‌شود. بدانید که برادرتان در راه نماز به جبهه رفته و با کفار می‌جنگد.

برادران عزیز! اگر توفیق یافتم و مورد قبول درگاه خداوند قرار گرفتم و به صف شهیدان پیوستم، هرگز به خاطر من ناراحتی به خود راه ندهید؛ چون برادرتان به تنها آرزوی خود رسیده است. جنازه‌ مرا پیش دوستانم در وادی رحمت دفن کنید که در این صورت روحم در آرامش خواهد بود. در خاتمه از تمامی کسانی که از من رنجیده خاطر شده‌اند، طلب حلیت کنید.‌ ای خواهرم! شما نیز زینب‌گونه صبر و استقامت کنید و به مسأله‌ حجاب بیش‌تر توجه نمایید؛ چون برادرتان در راه اسلام و در راه ناموس و حجاب به جبهه رفت.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی، ان‌شاءالله.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید