پیروزی ایران در عملیات «مرصاد» حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد

پیروزی ایران در عملیات «مرصاد» حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی به مناسبت سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد در جمع کارکنان سپاه ناحیه سبزوار اظهار داشت: سازمان منافقین برای اجرای عملیات فروغ جاویدان با اعلام فراخوان در سطح گسترده‌ای، ۱۵ هزار نفر از عناصر و هواداران خود را از جای‌جای دنیا در پادگان اشرف جمع کرد و بعد از سازمان‌دهی و تجهیز آن‌ها به تجهیزات روز به سمت ایران حرکت کردند.

وی افزود: منافقین بعد از عبور از مرز و حضور در اسلام‌آباد و ارتکاب جنایات فجیعی در این شهر، به سمت تنگه چهارزبر پیشروی کردند که لشکر منافقین از این تنگه نتوانستد عبور کنند و یگان‌های رزم با محوریت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سرلشکر شهید نورعلی شوشتری این منطقه را به قتلگاه آن‌ها تبدیل کردند.

این مسئول ادامه داد: عملیات مرصاد پاسخ دندان‌شکنی به حمله فروغ جاویدان منافقین بود. با درهم شکسته شده منافقین در عملیات مرصاد، مهار جبهه‌های جنوبی و مرکزی و محقق نشدن خیال خام صدام که می‌تواند جنگ را در آخر پیروز شود، به‌سرعت عقب‌نشینی کرد و به مواضع قبلی خود بازگشت و قطعنامه 598 را پذیرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: جمهوری اسلامی حقانیت خود را با مقاومت هشت‌ساله و همه‌جانبه آحاد مردم و نیروهای مسلح به‌خصوص در برابر یورش منافقین در عملیات فروغ جاویدان، به جهانیان ثابت کرد.

یوسفعلی‌زاده گفت: امام خمینی (ره) در آن مقطع، هدایت‌های پیامبرگونه خاص آن برهه را داشتند و خروش حسینی در بسیاری از فرماندهان جنگ، روحیه و انگیزه آن‌ها را در دفاع از انقلاب اسلامی ارتقا بخشید.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در روزهای پایانی جنگ در مناطق مختلف عملیاتی یادآور شد: مردم در آن دوره که کشور روزهای پر حماسه‌ای را پشت سر می‌گذاشت مردانه و فراتر از حد تصور به میدان آمدند؛ همین حضور و احساس تکلیف باعث شده تا باگذشت بیش از چهار دهه از آغاز دفاع مقدس، ایران اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر شده و نظام سلطه مرعوب ایثار و ازخودگذشتگی امت حزب‌الله شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی هیچ‌گاه از پای نخواهد نشست و در برابر فشارهای سخت، واکنش‌های سخت نشان می‌دهد و تسلیم زورگویان عالم نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید