پیروز واقعی انتخابات اخیر ملت شریف ایران بود

پیروز واقعی انتخابات اخیر ملت شریف ایران بود



 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد با تجلیل از یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای مدافع سلامت با اشاره به مشارکت بالای کارکنان نیروی هوایی و خانواده آنان در این عرصه سرنوشت ساز، میزان آرای آنان به رییس جمهوری منتخب را بالای ۷۵ درصد دانست و گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات، پشتوانه ای قوی برای دولتمردان و سیاستمداران در عرصه دیپلماسی و اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی هوایی مثل روزهای اول انقلاب همچنان استوار و باصلابت به پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، افزود: دشمن همیشه در حال طرح‌ریزی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است که ما همیشه پا دررکاب، وظیفه برقراری امنیت هوایی در تمامی مرزهای کشور را بر عهده داریم.

امیر نصیرزاده افزود: در استانهای شرقی، ارتش، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی همه در تامین امنیت فعال هستند و نیروی هوایی هم به سهم خود وظیفه پشتیبانی و مقابله با تهدیدات هوایی و حراست از مرزها را عهده دار است.

وی ادامه داد: طرحهای مختلفی برای مشهد و بیرجند در نظر داریم که از جمله آنها استقرار تجهیزات جدیدتر به منظور کمک به امنیت بیشتر مناطق مرزی است.

وی با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی باکیفیت در نیروی هوایی اظهار داشت: از جنگ نرم دشمن هم نباید غافل شویم.

در این آیین با قدردانی از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی، سرتیپ دوم خلبان محمدرضا بهرام نژاد به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد معرفی شد.
 



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید