پیروی از شهدا، قرآن و دستورات اسلام بر ما لازم است/ لزوم پرداختن به «جهاد تبیین»

پیروی از شهدا، قرآن و دستورات اسلام بر ما لازم است/ لزوم پرداختن به «جهاد تبیین»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «کمالی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز(چهارشنبه) در مراسم استقبال از پیکرشهید گمنام در اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، اظهار داشت: حضور این شهید گرانقدر در جمع فرهنگیان و فرهیختگان نشان از این است که اگر «جهاد تبیین» به معنای واقعی کلمه برای مقابله با خطر انحراف در جامعه لازم و نیاز شد همه ما همچون این شهدا با جان و مال خود آماده جهاد هستیم.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی است، گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام با جهان کفر که پرچمدار آن کاخ سفید است در تقابل قرار دارد و گفتمان تمدن نوین اسلامی شکل گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: برای رسیدن به این تمدن سازی به فرهنگ شهید و شهادت نیاز داریم، شهدا به ما نیازی ندارند ما امروز نیازمند بهترین الگوی اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام کمالی به ابراز علاقه و محبت مردم استان طی این چند روز به شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: اگر سیره شهدا را در زندگی خود پیدا کنیم خداوند تا پایان عمر پاداش برگزیدگان درگاهش را به ما عنایت می‌کند.

وی تأکید کرد: امروز با این شهید عهد می‌بندیم تا در جنگ ترکیبی که دشمنان به راه انداختند حول محور ولایت حرکت کنیم و از این حکیم فرزانه و بزرگوار دفاع کنیم و مطیع فرمان ایشان باشیم و برای تمدن سازی نوین اسلامی قدم برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی‌ها، رنج‌ها و فشار‌های زیادی را تحمل کردند، مطرح کرد: یکی از شاخص‌ترین ویژگی های شهدا پیروی و الگوگیری از قرآن بود لذا امروز لازم است ما از شهدا از قرآن و دستورات اسلام پیروی و بر زندگی خود دستورات قرآن را حاکم کنیم.

حجت‌الاسلام کمالی بر لزوم پرداختن به «جهاد تبیین» در عرصه جنگ ترکیبی دشمنان نظام اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: همه ما موظف هستیم امام و رهبر جامعه خود را به درستی بشناسیم به فرمایش ایشان لبیک بگوییم.

وی به اقدامات برخی از افراد تحصیل کرده و از جمله یک پزشک که با قصاوت بسیجی شهید «سید روح‌الله عجمیان» را به شهادت رساندند، گفت: اینگونه حرکات و کینه‌ها نشأت گرفته از فضا‌های انحرافی است که دشمنان ایجاد کردند و در این جنگ ترکیبی ما به درستی «جهاد تبیین» و «روشنگری» را نداشتیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه نظامی با ساخت موشک‌ها و پهباد‌های مختلف به قدرت بازدارندگی رسیده و دشمن همه این‌ها را به خوبی می‌فهمد و همین امر باعث شده تا با راه‌اندازی اغتشاشات برای نظام اسلامی مانع از حمکرانی اسلامی شود.

حجت‌الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: به فضل الهی مشکلات اقتصادی کشور در حال برطرف شدن است و در تمامی ابعاد در حال پیشرفت هستیم و وظیفه اصلی ما حمایت و پشتیبانی از سکاندار حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید