پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شدند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، پنجمین  آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران، مدیران کل دادگستری، بنیادشهید،  حفظ آثار، شهردار و شورای شهر بندرعباس و با حضور تعدادی از خانواده های معظم شهیدان در سالن همایش های  منطقه یکم نیروی دریایی سپاه برگزار شد. 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از دلاورمردی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: اجر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، ایثارگران و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: فرهنگ تجلیل و تکریم از شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس باید در جامعه ما به عنوان یک فرهنگ اصیل ثبت شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با لزوم توصیف و تبیین دفاع مقدس و دستاوردهای آن گفت: مطابق با فرمایش رهبری باید در حوزه نشر معارف و دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین و تحلیل برای نسل جوان صورت گیرد؛ حیف هست این گنجینه با عظمت که حاصل خون ده‌ها هزار نفر از شهیدان هست مورد غفلت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرزندان مملکت ما باید از جنبه‌های مختلف این گنج با ارزش بهره مند شوند، وظیفه همگانی مردم و مسئولان تمرکز بر حوزه دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جوان هست.

گفتنی هست در این مراسم از جمعی از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد. 

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید