پیگیری اجرای بخش‌های مربوط به صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در تفاهم‌نامه‌های بنیاد شهید

پیگیری اجرای بخش‌های مربوط به صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در تفاهم‌نامه‌های بنیاد شهید


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدحسن آزما» با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی با موضوع اشتغال و کارآفرینی برای ایثارگران، اظهار داشت: اقدام ارزشمند رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه عقد این تفاهم‌نامه‌ها، زمینه‌ساز حل بخش مهمی از مشکلات جامعه معزز ایثارگران و تسریع و تسهیل فرآیند‌های سازمانی در این زمینه خواهد شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها احصاء بخش‌های مربوط به وظایف صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در مفاد تفاهم‌نامه‌ها توسط مدیران این صندوق است. همچنین پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم باید برای این امر در نظر گرفته شود و تلاش مضاعف در جهت عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌ها صورت گیرد که تمامی این موارد به واحد‌های تابعه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ابلاغ شده است.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در پایان تصریح کرد: امیدواریم مجموع تلاش‌های انجام پذیرفته و حمایت‌های بی‌دریغ مهندس اوحدی و مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های وابسته منجر به جذب حداکثری تسهیلات قابل پرداخت به جامعه گرامی ایثارگران و انجام مطلوب و دقیق وظایف سازمانی شود.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید