چشم انتظاری مادر شهید «گودرزی» برای چاپ کتاب فرزندش

چشم انتظاری مادر شهید «گودرزی» برای چاپ کتاب فرزندش


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن روز قلم، مراسم رونمایی از چاپ دوم کتاب «صاحب دل بی‌دل» زندگینامه شهید «محمد گودرزی» به قلم «مریم سلیمی هیزجی» و چاپ انتشارت «حماسه ماندگار» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم اظهار داشت داشت: مادر شهید «محمد گودرزی» بی‌صبرانه منتظر انتشار این کتاب بود و باید فرد دارای اخلاص بالایی باشد، تا بتواند نظر یک مادر شهید را اینگونه جلب کند

وی افزود: نويسنده این کتاب طوری با مادر شهید ارتباط گرفته بود که تمام هم و غم این مادر چاپ کتاب فرزند شهیدش بود و می‌گفت اگر عمرم کفاف نداد کتاب را روی جنازه‌ام بگذارید و نویسنده کتاب «صاحب دل بی‌دل» یک آرزو برای مادر شهید ایجاد کرده بود.

سردار ظفری با بیان اینکه نویسندگان باید بتوانند بر روی افراد تاثیر و هدایتگر باشند، گفت: همگان باید به سمتی برویم که سهمی در تحول جامعه داشته باشیم.

وی در پایان با استقبال از برگزاری جلسات نقد کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری ابراز داشت: اگر کتاب اهمیت نداشت کسی در خصوصش اظهار نظر نمی‌کرد و باید قدردان کسانی بود که این کتاب را خوانش و نقد کردند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید