چینی: شانس آوردم به کما نرفتم/ تخت بیمارستان را دوست ندارم

چینی: شانس آوردم به کما نرفتم/ تخت بیمارستان را دوست ندارم



پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هموگلوبین من روی عدد ۳ قرار داشت در حالی که برای یک انسان عادی باید ۱۳ را نشان دهد. با توجه به این موضوع دکتر گفت اگر یک درجه کاهش پیدا می‌کرد به کما می‌رفتم.

به گزارش مجاهدت از مشرق، ‌علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و مربی اسبق این تیم به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفت.

چینی که پیش از این پیوند کلیه شده بود، در چند روز گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده و افزایش کراتین و کم خونی در بیمارستان بستری و در حال حاضر تحت نظر است.

به گفته پزشکان در روزهای آینده از این بازیکن اسبق استقلال آزمایش های تکمیلی گرفته می شود تا وضعیت سلامتی او مورد ارزیابی قرار گیرد.

خبرنگار با حضور در بیمارستان با علی چینی گفتگوی اختصاصی را درباره وضعیتش انجام داد.

چینی اظهار داشت: یک هفته بود بی‌حال بودم و شرایط جسمانی خوبی نداشتم. به همین دلیل به آزمایشگاه رفتم و چکاب کامل انجام دادم اما چند ساعت بعد از آرمایشگاه تماس گرفتند که شرایط شما بحرانی است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن در بیمارستان بستری شوید.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در بیمارستان بستری شدم و دو واحد خون تزریق کردم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هموگلوبین من روی عدد ۳بود و این در شرایطی است که یک انسان عادی باید حداقل هموگلوبینش روی عدد ۱۳ قرارداشته باشد. پزشک معالجم گفت اگر این عدد به ۲ می رسید به کما می‌رفتم.

چینی در پایان گفت: من طاقت این تخت را ندارم، دوست دارم هر چه سریعتر مرخص شوم.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید