کابینه امنیتی اسرائیل درباره کرانه باختری تشکیل جلسه داد

کابینه امنیتی اسرائیل درباره کرانه باختری تشکیل جلسه داد



در پی تشدید خشونت‌های شهرک‌نشین‌های افراطی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، در پی تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست نخست‌وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری آناتولی گزارش کرد، جلسه امنیتی کابینه رژیم اسرائیل در شرایطی برگزار شده است که در حالی که جنگ در غزه ادامه دارد، ارتش رژیم

صهیونیستی حملات خود را گسترش داده و شهرک‌نشین‌های صهیونیست، حملات خشونت‌بار خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.

طبق اعلام منابع رسمی فلسطین، در جریان حملات شهرک‌نشین‌های افراطی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ۶۹۲ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود پنج هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

طبق این گزارش، نتانیاهو در جریان این نشست در خصوص دیدار مکرر وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی در قدس صحبت کرده است و منابع عبری مدعی شده‌اند که دفتر نتانیاهو اعلام کرده هیچ تغییری در وضعیت فعلی مسجدالاقصی ایجاد نخواهد شد.

این در حالی است که پیش‌ازاین، وزیر امنیت داخلی اسرائیل ایتمار بن گویر گفته بود که باید کنیسه‌ای در مسجدالاقصی ساخته شود.

منبع: ایسنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید