کارتریج اچ پی، راهنمای یک خرید آسان با بهترین قیمت

کارتریج اچ پی، راهنمای یک خرید آسان با بهترین قیمت


کارتریج‌های اچ پی یکی از بهترین انواع کارتریج‌های موجود در بازار هستند که در دودسته جوهرافشان و لیزری وجود دارند. این کارتریج‌ها به‌عنوان مخزن نگهدارنده جوهر یا پودر در داخل دستگاه پرینتر قرار می‌گیرند. در هنگام خریدن کارتریج اچ‌ پی توجه به اصل بودن کالا بسیار ضروری است؛ چرا که نسخه‌های تقلبی این کارتریج‌ها هم در بازار به‌وفور دیده می‌شوند که طبیعتاً کیفیت یک کارتریج اصل را نخواهند داشت. برای اطمینان از خرید یک کارتریج hp اصل، به موارد زیر دقت کنید.

1-برچسب امنیتی

تمام مدل‌های اصلی کارتریج اچ پی دارای برچسب امنیتی هستند. پس از خرید و قبل از باز کردن جعبه، حتماً آن را چک کنید. این برچسب معمولاً روی قسمت نوار پارگی جعبه قرار می‌گیرد.

2-چک کردن برچسب QR code

در کارتریج‌های اچ پی اصل، یک برچسب QR code روی جعبه قرار دارد که می‌توانید با اسکن کردن آن ویژگی‌های محصول را ببینید و از آخرین تغییرات آن هم باخبر شوید. کافی است دوربین تلفن همراه هوشمند خود را مقابل این برچسب QR code قرار دهید و آن را اسکن کنید.

3-چک کردن سریال روی برچسب در سایت اچ پی

برچسب روی جعبه کارتریج‌های اچ پی اصل، حاوی یک شماره سریال است که می‌توانید با ورود به سایت hp و واردکردن آن سریال، از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید. اگر پس از واردکردن شماره سریال، پاسخ معتبری دریافت کردید نشان‌دهنده این است که کارتریج اچ پی خریداری شده، یک کارتریج اصل است؛ در غیر این صورت احتمالاً کارتریج تقلبی است.

4-دقت به بسته‌بندی و کیفیت آن

یکی از موارد نشان‌دهنده اورجینال بودن کارتریج اچ پی، بسته‌بندی باکیفیت و قابل‌قبول محصول است. از خریدن کارتریج‌های بدون جعبه خودداری کنید زیرا شرکت اچ پی به‌هیچ‌عنوان کارتریج‌های خود را بدون بسته‌بندی به فروش نمی‌رساند. از تحویل کارتریج با بسته‌بندی مخدوش یا همراه با پارگی هم خودداری کنید.

5-خرید از فروشگاه معتبر و قابل‌اطمینان

برای اطمینان از خرید یک کارتریج اصل بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و تخصصی آن مراجعه کنید. خرید از فروشگاه‌های نامعتبر می‌تواند برای شما پشیمانی به همراه آورد زیرا برخی از فروشنده‌های کارتریج‌های اچربفففی پی، قطعات این کارتریج‌ها را با قطعات دست‌دوم و غیراورجینال عوض کرده و سپس اقدام به فروش آن می‌کنند. در این صورت قطعاً عمر و دوام کارتریج پایین آمده و همچنین روی کیفیت چاپ آن هم اثرگذار است. پیشنهاد ما برای شما خرید از سایت الو کارتریج است. در این سایت، تنوع زیادی از محصولات اچ پی و کارتریج‌های مختلف دیده می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید کنید. کیفیت مناسب محصولات، سفارش راحت و اطمینان از اورجینال بودن کالا از مزایای خرید از سایت الوکارتریج است.

کارتریج اچ پی، راهنمای یک خرید آسان با بهترین قیمت

قیمت هد پلاتر 

کسانی که در زمینه چاپ بنر یا حرفه‌های مرتبط با آن فعالیت می‌کنند، با پلاتر و هد پلاتر به‌خوبی آشنایی دارند. برای این افراد پیداکردن یک فروشگاه خوب و خریداری هد پلاتر اصل نیازمند صرف زمان و حوصله زیادی است و باید بادقت زیادی انتخاب شود؛ زیرا هد پلاتر یک قطعه مهم در پلاتر است و درصورتی‌که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد می‌تواند به‌طورکلی کیفیت کار چاپ‌شده را پایین آورد. زیرا جوهر موجود در پلاتر توسط همین قطعه هد پلاتر پخش می‌شود و درصورتی‌که این قطعه غیراورجینال یا خراب باشد، ممکن است رنگ همراه با پاشیدگی زیاد روی سطح ریخته شود. یکی از بهترین انواع هد پلاترها در بازار، هد پلاتر اچ پی است. بی شک این هد پلاتر در بین دیگر مارک‌های هد پلاتر یک سروگردن بالاتر است. اما همین هد پلاتر اچ پی نیز در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد؛ اما علت این تفاوت قیمت چیست؟ عوامل مختلفی می‌توانند روی قیمت نهایی یک هد پلاتر اچ پی اثرگذار باشند.

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند باعث افزایش قیمت در هد پلاترهای مختلف شود، طیف رنگی آن‌هاست. هد پلاترها معمولاً رنگ‌های مشکی، زرد و سبز را دارند. درصورتی‌که فقط وجود این رنگ‌ها برای شما کافی باشد، گزینه‌های ارزان‌تر هد پلاترها موجود است. اما برخی هدپلاترها دارای طیف رنگ‌های گسترده‌تری هستند و همین موضوع باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود.

یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت هد پلاترها، سری ساخت آن‌هاست. طبیعتاً هرچه هد پلاتر جدیدتر باشد قیمت آن هم بالاتر است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت هد پلاتر بسیار مؤثر است، اورجینال یا غیر اورجینال بودن آن است. نسخه‌های غیراورجینال هد پلاترها دارای قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه‌های اورجینال آن هستند. اما در مقابل کیفیت هد پلاترهای اورجینال اچ پی در مقایسه با نسخه غیراورجینال پایین‌تر است. مسئله مهم صداقت فروشگاه در عرضه محصول به مشتری است. برخی از افراد سودجو هد پلاترهای غیراورجینال اچ پی را به قیمت هد پلاترهای اورجینال به فروش می‌رسانند که این کار اخلاقی نیست و در هنگام خرید باید به این نکته مهم توجه کرد. درصورتی‌که بودجه شما متناسب با خرید یک هد پلاتر اورجینال نیست و قصد خرید یک هد پلاتر غیراورجینال را دارید، باید دقت داشته باشید که آن را از فروشگاهی خریداری کنید که هد پلاتر اچ پی بی‌کیفیت و دست‌دوم را به شما نفروشد. اگر قصد خرید هد پلاتر را دارید می‌توانید سری به فروشگاه الوکارتریج بزنید. در این سایت می‌توانید انواع هد پلاتر و کارتریج را هم به‌صورت اورجینال و هم به‌صورت غیراورجینال خریداری کنید. در هر دو صورت اطمینان داشته باشید که بهترین محصول متناسب با بودجه شما به دستتان خواهد رسید و نیاز نیست که زمان زیادی صرف پیداکردن یک هدپلاتر اچ پی کنید.

عامل دیگری که در تعیین بازه قیمت هدپلاتر اثرگذار است، نوع نیاز و استفاده خریدار از هدپلاتر است. اگر رزولوشن تصویر برای خریدار مهم باشد، بهتر است هدپلاترهایی خریداری شود که دارای فن‌آوری Smart هستند. در این دسته از هدپلاترها نوع پاشش جوهر به گونه‌ای است که نتیجه کار یک تصویر بسیار باکیفیت و با رزولوشن بالا خواهد بود. به طبع هدپلاترهایی که از این فن‌آوری در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر هدپلاترها خواهند بود.

مورد بعدی در تعیین قیمت هد پلاتر اچ پی، سرعت چاپ آن است. در برخی هد پلاترهای اچ پی، سرعت چاپ بالا در فن آوری ساخت هد پلاتر در نظر گرفته شده است که این موضوع باعث سرعت بخشیدن به فرایند چاپ می‌شود. هد پلاترهای اچ پی در حالت کلی سرعت چاپ قابل‌قبول و خوبی دارند اما در برخی سری‌های آن‌ها، سرعت چاپ بیش‌تر از بقیه است که این امر باعث افزایش قیمت آن‌ها هم می‌شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید