کارمندان همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور فعالیت دارند.

کارمندان همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.


به گزارش مجاهدت از خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن  رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

  نامگذاری 4 شهریور به عنوان روز کارمند، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش‌های جمعی از شریف‌ترین انسان های تلاشگر، از خود گذشته و متعهد است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

بی‌تردید نیروی انسانی متعهد و متخصص، ارزنده‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌رود و کارمندان در ساختن آینده این سرزمین، محقق ساختن توسعه و پیشرفت کشور و دستیابی به قله‌های رفیع موفقیت گام های ارزنده ای بر می‌دارند.

در  برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بخصوص دوران دفاع مقدس و پس از آن مانند دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا کارمندان همواره با روحیه ایثار و از خود گذشتگی گامهای موثری در رفع مشکلات هم وطنان خود بر داشته اند.

اینجانب فرارسیدن «روز کارمند» را به تمامی کارمندان سخت‌کوش که با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و استان  لرستان همت می‌گمارند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت هرچه بیشتر برای همه خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید