کار جهادی هم نوعی لبیک به مسیر نورانی شهدا است

کار جهادی هم نوعی لبیک به مسیر نورانی شهدا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، آئین بزرگداشت دوازدهمین سالگرد تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان امروز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز در دوازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال مفاهیم غنی دفاع مقدس به نسل امروز اشاره کرد و اظهار داشت: هر آن چه امروز صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ عموما کارزار خوب و خوشایندی نیست و ایرانی‌ها نیز از قدیم علیرغم این که مردمانی شحاع و جنگجو بودند اما هرگز آغازگر نبردها در تاریخ نبودند اما این کشور به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

سردار مرادحاجتی گفت: انفلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، شاید برای اولین بار در تاریخ این کشور اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک ته مانده منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروز ما در مقابل خون پاک آن‌ها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی افزود: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی و این همه ظرفیت وظیفه شما عزیزان را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنید و از این شهدای خوشنام بخواهید که در این مسیر شما را یاری کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید