کار هنری فاخر برای نسل امروز از ضروریات حوزه دفاع مقدس است

کار هنری فاخر برای نسل امروز از ضروریات حوزه دفاع مقدس است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز پس از تشکیل جلسه ستاد غدیر استان با حضور در کارگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان از این پروژه در بوستان شهروند اهواز بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی که با گزارش سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» همراه بود از اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بابت مشارکت در کنگره ملی شهدای خوزستان تقدیر کرد.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به اجرای برنامه غدیر به مدت ده شب در محوطه موزه دفاع مقدس اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: قصد داریم نمایشی بزرگ از واقعه تاریخی غدیر را در محل کنگره شهدای خوزستان بازسازی و یک اثر فاخر هنری را به معرض دید مردم خوزستان قرار دهیم.

سردار شاهوارپور از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید و تصریح کرد: خوزستان و اهواز نیاز به ساخت چنین مراکزی دارند تا مردم ما به خصوص نسل جوان بتوانند از محتوای غنی موجود در این مراکز بهره لازم را ببرند.

وی گفت: کار هنری فاخر در حوزه دفاع مقدس از ضروریات دنیای امروز است و ما هر چه بتوانیم در کنار ساخت ابنیه‌های موجود به تولید محتوای هنری روی بیاوریم در جذب نسل امروز موفق‌تر خواهیم بود.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پایان دستور داد که سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از امکانات خود در محوطه سازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان همکاری لازم را مهندسین پروژه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید