کتابخانه‌های عمومی بستری بهینه برای ترویج معارف دینی است

کتابخانه‌های عمومی بستری بهینه برای ترویج معارف دینی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهدی رمضانی» رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عصر امروز در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی شبکه گسترده‌ای از کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور است که بعد از مساجد و مدارس گسترده‌ترین شبکه فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه این نهاد اشاعه و پیگیری امور دینی و انقلابی را پیگیری می‌کند، گفت: طبقه مختلف به کتابخانه های عمومی مراجعه می‌کنند باید بتوان از این فرصت بهره گیری و خوراک سالم فرهنگی به آنها ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود ۷۰۰ مرکز با پنج هزار و ۷۰۰ نفر پرسنل در کشور دارد، بیان داشت: اما نهاد کتابخانه‌های عمومی دارای هفت هزار و ۵۰۰ پرسنل است و دو هزار و ۸۰۰ مرکز را به صورت مستقیم و هزار مرکز را به صورت مشارکتی و نظارتی اداره می‌کند.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عممی کشور تصریح کرد: ضمن در نظر گرفتن ذائقه و نیازهای مردم، زیربار ترویج کالاهای غیرمطمئن نخواهیم رفت و از این بستر استفاده حداکثری و بهینه برای ترویج و نشر معارف و فرهنگ دینی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید