کتابخانه عمومی قروه به نام شهید رئیسی مزین شد

کتابخانه عمومی قروه به نام شهید رئیسی مزین شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کردستان، «معصومه حسنی خونسار» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان طی گفت‌وگویی در قروه از نام‌گذاری کتابخانه عمومی شهرستان قروه به نام رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و اظهار داشت: این مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۴۱۰ متر مربع و با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در ۳ طبقه احداث شده هست.

وی افزود: پروژه ساخت کتابخانه عمومی شهرستان قروه در راستای توسعه فضا‌های فرهنگی و ارتقای سطح دسترسی مردم به کتاب و کتابخوانی احداث شده هست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن مطالعه برادران و خواهران، سالن vip مطالعه برادران و خواهران، بخش کودک، بخش نشریات، مرجع و منبع و اتاق مطالعه گروهی هست.

حسنی خونسار با بیان اینکه این کتابخانه تازه ساخت به زودی افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه، شاهد افزایش سرانه مطالعه و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین مردم شهرستان قروه باشیم.

استان کردستان در حال حاضر دارای ۸۲ باب کتابخانه عمومی هست که از این تعداد ۵۴  باب نهادی و ۲۸ باب مشارکتی هست و نزدیک به ۴۵ هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر آن عضو کتابخانه‌های عمومی قروه هستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید