کتاب «زمانی برای عاشقی» رونمایی خواهد شد

کتاب «زمانی برای عاشقی» رونمایی خواهد شد


«محمد برخوردار» مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتاب «زمانی برای عاشقی» عاشقانه‌های یک فرمانده در وصف خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» برگزار خواهد شد‌.

وی افزود: این رونمایی با همکاری سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با حضور امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رییس سازمان حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرای استان همدان و اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: این مراسم در روز (سه‌شنبه) ۱۲ اردیبهشت در خانه کتاب و ادبیات تهران برگزار خواهد شد‌.

وی تصریح کرد: این کتاب به قلم «لیلا گودرزیان‌ فرد» و توسط انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به چاپ شده است.

«محسن عینعلی» در شهریور سال ۱۳۴۱ در روستای عین آباد شهرستان تویسرکان به دنیا آمد از زمان کودکی، جلسات مذهبی و تعلیم احکام و تفسیر قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده بود و از نوجوانی کمک به محرومان، نیازمندان، شرکت در جلسات قرآن و احکام، رعایت نماز اول وقت، رعایت محرمات و مستحبات و نیکی با پدر و مادر و خانواده از خصوصیات بارز این بزرگوار بوده است.

با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه تویسرکان درآمد و پس از طی دوران آموزشی در واحد مخابرات سپاه به خدمت مشغول شد و به عنوان فرمانده تعدادی از نیروهای بسیجی به منطقه مهران اعزام شد و سپس با تشکیل تیپ انصارالحسین (ع) در همدان به فرماندهی گردان قاسم بن الحسین (ع) درآمد.

این شهید بزرگوار، در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید