کربلای‌پنج‌‌ها و والفجرهشت‌ها را در فضای مجازی رقم خواهیم زد

کربلای‌پنج‌‌ها و والفجرهشت‌ها را در فضای مجازی رقم خواهیم زد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، «حسین باقری» مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان، امروز (چهارشنبه) در جمع فعالان فضای مجازی استان کرمان، اظهار داشت: به برکت وجود شهید قاسم سلیمانی، اولین استودیوی صداوتصویر در نهاد‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کرمان، در دانشگاه آزاد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد و در اختیار کسانی که می‌خواهند در عرصه رسانه و فضای مجازی فعالیت کنند، قرار گرفت.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه وظیفه ما است که یک صدا و سیمای کوچک اداری و خانگی برای تولید محتوا داشته باشیم، ابراز کرد: در فضای مجازی روایت اول مهمترین موضوع است؛ زیرا وقتی دشمن روایت اول را مطرح کرد، در ذهن مردم شبهه ایجاد می‌کند و روایت دوم و سوم ما خیلی اثرگذار نیست.

باقری ضمن اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امروز تکلیف بزرگی بر دوش همه ما خواهد بود؛ زیرا راهبرد را هم رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها عنوان کرده‌اند که جهاد تبیین است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هدف از این اجتماع بزرگ، حفظ و انسجام فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است که از اساتید استانی و ملی برای آموزش استفاده خواهیم کرد.

باقری تاکید کرد: برای کار در فضای مجازی باید جهاد کرد؛ چون دشمن مدت‌هاست که آرایش جنگی گرفته است.

وی افزود: در جنگ دشمن علیه ملت ایران جهادگران فضای مجازی خط‌شکنان این عرصه هستند؛ بنابراین با برگزاری این اجتماع بزرگ، به نمایندگی از فعالان فضای مجازی انقلابی، عهد می‌بندیم تا با تمام قوا در فضای مجازی کار کنیم.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: ما به واسطه حضور در استانی که نگین آن شهید سلیمانی با پایه‌گذاری مکتب مقاومت است، باید الگو و پیشرو باشیم؛ ان‌شاءالله ما فرزندان حاج قاسم در استان کرمان، کربلای‌پنج‌‌ها و والفجرهشت‌ها را در فضای مجازی رقم خواهیم زد و تمرین آن را مشق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما عهد می‌بندیم با جهاد تبیین دشمن را ناکام بگذاریم و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را روی زمین نخواهیم گذارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید