کشتار خبرنگاران؛ اثبات جنایت رژیم غاصب صهیونیستی

///////


گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ ۱۰ روز از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی رزمندگان مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گذشت؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک بزرگی فرو برده است.

طبق گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر از صهیونیست‌ها کشته و ۳ هزار و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم جعلی صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است به جای مقابله به مثل با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته و اجازه نمی‌دهد آب، برق و سوخت وارد این منطقه شود.

اما در کنار این اقدام کوردلانه و سخیف، حمله به اصحاب رسانه و به شهادت رساندن خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران اوج بی‌رحمی، جنایت و سیر قهقرایی این رژیم جعلی است تا به سوی فروپاشی پیش برود.

طبق منابع رسمی فلسطینی در غزه تاکنون ۱۱ خبرنگار فلسطینی در بمباران غزه شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند و دو خبرنگار هم مفقود شده‌اند. همچنین در حمله چند روز پیش ارتش صهیونیستی به مکان استقرار خبرنگاران و تصویربرداران در مرز لبنان، یک تصویربردار خبرگزاری رویترز شهید و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.

آپارتاید اسرائیل در اقدامی وحشیانه، بار دیگر بی‌رحمی تکان‌دهنده‌ای از خود به‌ نمایش گذاشت و در ادامه جنایت هایش با کشتار اصحاب رسانه از انتقال تصاویر تجاوزهای وحشیانه اش جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/341

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید