کشور ایران در اوج قدرت و عزت در جهان است

کشور ایران در اوج قدرت و عزت در جهان است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار «حسن معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز (سه‌شنبه) در همایش عشایر استان اظهار داشت: پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف ثمره مجاهدت و جانفشانی رزمندگان و ملت بزرگ ایران اسلامی است و امروز کشور ما در اوج قدرت، عزت و شرافت جهان اسلام و حتی کل دنیا است.

وی در ادامه با اشاره به مبارزات اقوام و عشایر علیه نظام ستمشاهی گفت: هم اکنون نیز اتحاد و انسجام اقوام در مواجهه با نقشه‌های دشمنان بزرگترین مؤلفه در پیروزی و خنثی سازی نقشه‌های دشمنان است.

سردار معروفی افزود: جنگ رسانه‌ای که امروز صهیونیسم جهانی به رهبری آمریکا علیه ملت ایران آغاز کرده است با هدف انشقاق در صفوف ملت و مقابله با ایران قوی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی است، ولی ایران مسیر تعالی و رشد علمی خود را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن اکنون با جنگ ترکیبی و با تمام سربازان داخلی و خارجی خود به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است و در این اغتشاشات اخیر انشقاق مذهبی و قومیتی در ایران اسلامی از اهداف شکست خورده دشمن است.

سردار معروفی یادآور شد: ایرانی ثابت کرده اگر اعتقادات و منافع ملی کشور در خطر باشد، همه احزاب و اقوام ایرانی خارج از هرگونه گرایش سیاسی و دینی و زبانی گِرد پرچم مقدس جمهوری جمع و با هدف شکست دشمن با یکدیگر متحد می‌ شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید