کمبود آنتی‌بیوتیک در انگلیس؛ افزایش قربانیان بیماری‌های عفونی

کمبود آنتی‌بیوتیک در انگلیس؛ افزایش قربانیان بیماری‌های عفونی



تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد که تاکنون ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به نوع تهاجمی عفونت‌های استرپتوکوکی در عرض سه ماه گذشته و در بحبوحه کمبود داروی آنتی‌بیوتیک جان باخته‌اند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، از دیروز تا امروز ۹ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۲۹۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۹۰۲ دُز رسید.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید