کنگره ملی شش هزار و 544 شهید لرستان در اردیبهشت‌ 1402 برگزار خواهد

کنگره  ملی شش هزار و 544 شهید لرستان در اردیبهشت‌ 1402 برگزار خواهد


 به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ « محمد محمودوند»، مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شش هزار و 544  شهید لرستان امروز در هشتمین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری کنگره ملی شش هزار  544 شهید استان لرستان که  با حضور سردار «مرتضی کشکولی»، فرمانده سپاه لرستان و دبیر کنگره همچنین رؤسا و دبیرهای کمیته‌های  بیست و دو ‌گانه این کنگره در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره در اردیبهشت‌ 1402 برگزار خواهد شد، 22 کمیته ذیل این ستاد و 11 ستاد شهرستانی مشغول فعالیت هستند در ابتدای کار، 217 عنوان برنامه مصوب و ابلاغ شد. بعد از گذشت بیش از یک‌سال، 81 برنامه اضافه شد؛ در حال حاضر برنامه‌ها به 298 عنوان رسیده است.

وی دلیل افزایش تعداد برنامه‌ها را بررسی کارهای فاخر سایر استان‌ها عنوان کرد و افزود: گروه‌هایی برای بررسی برنامه‌های سایر استان‌ها اعزام شدند. ظرفیت‌های داخلی دستگاه‌های استان را پای کار آوردیم تا اگر تولیداتی داشتند هماهنگ با برنامه‌های کنگره اجرا کردیم.

محمود وند گفت: در کمیته تالیف، درصد پیشرفتمان همان 15 درصد است، علت ثابت بودن آن هم این است که در حوزه کتاب در حقیقت تأمین اعتبار آن از جنس جاری است نه از جنس عمرانی؛ در اعتبارات عمرانی کنگره مشکلی در تأمین اعتبار نداریم. دو دلیل دیگر، نرسیدن به موقع و مناسب اعتبار است که موجب شده، کمیته تألیف تا حدودی عقب بماند، علاوه ‌براین در کمیته تألیف، تاحدودی موازی‌کاری وجود دارد که به کم‌کاری کمیته تألیف باز می‌شود.

مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شش هزار و 544 شهید لرستان: در کمیته‌های دیگر برنامه‌هایی برای تألیف کتاب وجود دارد و این همپوشانی باید از طریق کمیته تألیف و تدوین ساماندهی داده شود تا اگر کتابی در یکی از کمیته‌ها قرار است منتشر شود با هماهنگی  منتشر شود.

در این جلسه، هر یک از کمیته‌های 22 گانه به بیان گزارشی از روند پیشرفت کاری کمیته تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید