کنگره ۸ هزار شهید همدان، بزرگترین رویداد فرهنگی سال آینده خواهد بود

کنگره ۸ هزار شهید همدان، بزرگترین رویداد فرهنگی در سال آینده خواهد بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان امروز (شنبه) در نشست مدیران رسانه این استان با موضوع کنگره هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در سال آینده، رویداد رسانه‌ای برای داوری آثار تولید شده در خصوص این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کنگره ۸ هزار شهید استان به نام کلیه شهدا از جمله شهدای ارتش، نیروی انتظامی، فرماندهان و امیران و … برگزار می شود و این کنگره یک رویداد چند وجهی است و این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال آینده خواهد بود.

ویژه با اشاره به دو محور اصلی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: این محورها شامل محور اطلاع‌رسانی و محور تولید محتوا است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ۳ کمیته از این کنگره به اداره کل ارشاد همدان واگذار شده است، افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته تألیف و تدوین کتاب، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته رسانه و مطبوعات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به تشکیل کارگروه محتوایی در زیر مجموعه این کمیته‌ها گفت: این کارگروه در راستای ایجاد مخزنی برای سوژه‌یابی تشکیل خواهد شد تا از دوباره‌کاری و موازی‌کاری جلوگیری شود و همچنین کارگروهی عملیاتی برای پیگیری سوژه‌ها تشکیل می‌شود‌.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت «حمید حسام» نویسنده و پژوهشگر مطرح کشوری در حوزه دفاع مقدس با حضور وزیر ارشاد در هفته جاری در همدان خبر داد و متذکر شد: در راستای کنگره ۸ هزار شهید همدان کتاب «گنج‌نامه» مخصوص وصیت‌نامه شهدا طراحی و تدوین شده است و همچنین یادواره‌های مختلف از جمله گرامیداشت «مادران شهید» در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید