کینه دشمن از آیت‌الله سیستانی در صدور فتوای علیه داعش به اوج رسید

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی: کینه دشمن از آیت‌الله سیستانی در صدور فتوای علیه داعش به اوج رسید


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی علیه آیت‌الله سیستانی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده هست: اقدام وقیحانه و تحریک‌آمیز رسانه‌های وابسته به ارتش و کابینه رژیم اشغالگر قدس در قرار دادن نام مرجعیت شیعه عراق، حضرت آیت‌الله سیستانی در لیست ترور این رژیم سفاک و کودک کش، منجر به خشم جهان اسلام و انسان‌های آزاده و دوراندیش در سرتاسر دنیا شده هست.

این اقدام وقیحانه، پرده از ماهیت رژیم اشغالگر قدس و اصلی‌ترین حامی آن یعنی آمریکا برمی‌دارد. بازیگرانی خون‌آشام که همواره مرجعیت شیعه را مانعی بزرگ در مسیر تحقق اهداف شوم خود در تسلط جغرافیایی و گفتمانی بر جهان اسلام دانسته و از این جایگاه مقدس و نقش‌آفرینی مؤثر آن در بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس و سرنوشت ساز منطقه همواره در وحشت و هراس هستند.

کینه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی از مرجعیت شیعه عراق، از زمان اشغال این کشور در سال ۲۰۰۳ میلادی و متعاقباً، نقش پررنگ حضرت آیت‌الله سیستانی در صدور فتوای جهاد مردمی و گسترده علیه تروریست‌های تکفیری داعش به نقطه اوج خود رسید.

صدور این فتوای مسئولانه و مدبرانه، نقش به‌سزایی در انهدام خلافت خودخوانده مهره‌های بازی خونین واشنگتن و تل‌آویو در منطقه شد و پیروزی جبهه مقاومت را در مهار نقشه خطرناک طراحی شده از سوی اتاق‌های فکر دشمنان فرامنطقه‌ای و وابستگان آنها در منطقه رقم زد.

در جریان وقوع جنگ غزه، مرجعیت عالی شیعه در عراق همواره حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان در مواجهه با دشمن صهیونیستی را به مثابه یک تکلیف و مسئولیت همگانی مدنظر قرار داده‌اند و همین مسئله، عداوت صهیونیست‌ها و غرب در قبال حضرت آیت‌الله سیستانی را دوچندان ساخته هست.

بدون شک مرجعیت آگاه تشیع در عراق و دیگر نقاط منطقه تبدیل به لنگرگاه و نقطه ثقل ثبات منطقه و جهان اسلام و کانونی آگاهی‌بخش برای ملت‌های منطقه در مصاف با راهبرد‌های اشغالگرایانه و توسعه‌طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و غرب شده هست.

این روند همچنان در سایه حمایت دلدادگان بیشمار گفتمان مقاومت از مرجعیت عالی شیعه در عراق و دیگر نقاط جهان اسلام ادامه پیدا خواهد کرد و بار دیگر، شکست دشمنان قسم خورده آخرین و کامل‌ترین دین آسمانی را در میدان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید